Globaal belopen 48 biljoen Beloningspunten van Merken die bijna 360 miljard dollar bedragen, elk jaar niet meer ingezet. Wanneer
gebruikers zich inschrijven voor lidmaatschappen met verschillende
merken, verzamelen zij deze punten voor elke ingevoerde actie, of het
zich inschrijft of onder andere een aankoop doet. Maar
ze komen meestal op in een situatie waar de punten niet kunnen worden
geconsolideerd of verlost worden tegen een gewenste beloning (de
beloning die ze willen) door beperkingen. Deze beperkingen omvatten beperkte mogelijkheden, beperkte producten
in een catalogus, enz. Kortom, de gebruikers blijven met beperkte keuze
en een omslachtig beloningsprogramma dat ze vaak afwijzen.
In feite bedraagt de onverdiende punten in de VS alleen USD 16
miljard, terwijl in het Verenigd Koninkrijk 6 miljard pond in totaal
bedraagt.
ALLOY
Token & Rewards Network, onze voorgestelde oplossing is een
Blockchain-gebaseerde Global Rewards Catalogue, waarmee Merken,
Uitgevers en Consumenten op een platform worden aangesloten. Het
Global Rewards Network laat de Gebruikers van Partnered Brands en
Publishers toe om al hun Reward-punten te koppelen, te combineren en om
te zetten in een lokale Fiat Equivalent ($ / ¥ / € /? Etc ..) en diensten van andere partners.
Voor consumenten is dit platform een mobiele app die de fiat
equivalent van hun gecombineerde beloning punten zal tonen met een
uitgebreide beloningscatalogus om af te lossen.
De
kerncomponenten van de voorgestelde oplossing zijn Codemojo's tijd- en
schaal getestte Customer Engagement kit en Rewards Network, die
momenteel 25mn gebruikers inzetten voor meer dan 2000+ apps, websites en
Wi-Fi hotspots. Codemojo zal zijn bestaande Beloningsnetwerk upgraden met Blockchain
en introduceert ALLOY Token om de Redemption-ervaring echt Instant,
Secure en Global te maken.
Codemojo: Bouw een Global Beloningscatalogus Met Blockchain
Codemojo
is een klantengroep bedrijf sinds 2015 met wereldwijde klanten,
waaronder marktonderzoekers zoals SkyScanner, OYO, BigBasket India. Het wordt ondersteund door Paypal Incubator, Reliance (Fortune 500 Company) GenNext Hub Accelerator en Microsoft Accelerator. Momenteel
rijdt Codemojo het werelds eerste machine learning powered Rewards
Network dat de betrokkenheid, acquisitie en retentie van gebruikers
doorblijft, door constant en direct beloond. Vanaf
nu verbindt het platform 100+ Brands en 2.000+ uitgevers (Apps &
Websites) op een platform dat miljoenen gebruikers wereldwijd inzet en
beloont. Codemojo biedt ook aparte klantenbetrokkenheidskomponenten zoals
Referral, Loyalty, Gamification & Transaction Wallet, die
gemakkelijk geïntegreerd kunnen worden met bedrijven van alle groottes
over de hele wereld.
Wat is ALLOY?
ALLOY
Tokens zijn de reserve- / ankervaluta voor het gehele ecosysteem, dat
het uitwisselingsmiddel zal zijn bij het uitvoeren van een transactie op
het Global Rewards Network. Net als hoe USD de Global Reserve Valuta of Anchor Currency is die
internationale handel vergemakkelijkt door een gemeenschappelijke
uitwisselingsfactor, kan PARTNERING Brands & Publishers, door
gebruik te maken van ALLOY TOKEN, de wisselwaarde voor hun
beloningspunten bepalen die in het ecosysteem gelden.
Aangedreven door Codemojo - een technologie-opstart, ondersteund door
investeerders, PayPal Incubator, Reliance GenNext Hub, Nasscom10000, met
een sterk team en track record van klantenverband oplossingen sinds
2015.
REPAC (Real-time Punten Adoptie & Conversie)
REPAC is de onderliggende technologie die transacties tussen verschillende valuta's mogelijk maakt. REPAC
helpt de waarde te behouden voor alle drie de belanghebbenden, zoals
merken, uitgevers en consumenten, door de interne punten van
verschillende waarden om te zetten in een gemeenschappelijke ALLOY
basislijn (gebaseerd op de marktwaarde) in real-time, gebaseerd op
slimme contracten die het mogelijk maken om transacties.
Merken en uitgevers zullen verplicht zijn om in het Fiat-equivalent
van de gegenereerde ALLOY te pompen, terwijl hun gebruikers hun
respectieve beloningspunten voor transacties zullen gebruiken.
REPAC Illustratie: Veronderstelling: 1 ALLOY = $ 1 (Post ICO)
Als
een merk een waarde heeft van 1.000 punten = $ 1 en 2 000 punten
uitreikt aan zijn gebruiker, zou REPAC 2 ALLOY's injecteren tijdens de
teruggave, dat wil zeggen 2,000 Punten = $ 2; $ 2 = 2 ALLOYs
Als
een merk een waarde heeft van 5.000 punten = $ 1 en 10.000 punten
uitreikt aan zijn gebruiker, zou REPAC dezelfde 2 ALLOY's injecteren,
dwz 10.000 punten = $ 2; $ 2 = 2 ALLOYs
Dit zorgt ervoor dat het ecosysteem evenwichtig is, ongeacht het aantal punten dat door verschillende merken wordt verwerkt.
Hoe het werkt?
Voor consumenten is het Global Rewards Network een veilige, one-stop-verlossingsgateway via een app / web-interface. Ze
kunnen gebruik maken van de eenvoudige app / web interface om alle
beloningspunten die worden ontvangen over de deelnemende merken en
uitgevers te verzamelen en deze op te slaan als Local Fiat Equivalent,
waardoor ze een beloning van hun keuze kunnen kiezen die de echte
wereldwaarde zullen hebben. De Beloningen zullen producten, abonnementen, upgrades, enz. Worden afgeschreven van andere Partner Brands.
Merken
en uitgeverijen kunnen ook de Codemojo SDK & API's integreren om
hun gebruikers rechtstreeks toegang te geven tot het Beloningsnetwerk
binnen hun respect
Global Rewards Network
Het
Global Rewards Network zal een beloningscatalogus zijn die bestaat uit
producten / dienstenabonnementen die worden vermeld door partnerschap
Brands die op zoek zijn naar het uitvoeren van transacties of het
verwerven van nieuwe gebruikers. Dit is toegankelijk voor gebruikers via een consument die Mobile App & Website heeft geconfronteerd.
De
gebruiker downloadt de ALLOY app, Logs in, Links verschillende
lidmaatschappen, ziet de totale gecombineerde waarde van beloningen
punten in Local Fiat Equivalent, Toegang tot de Beloningen sectie,
Controleert met een product van keuze.
Gebruikers zullen de mogelijkheid hebben om hun punten te consolideren als het deelnemende merk of uitgevers een afspraak maken.
De kans
De totale onbezette punten die in consumentenrekeningen slapen, staan op $ 360B. Gezien alleen de VS en het Verenigd Koninkrijk zien we een kans van punten van 24 miljard dollar die niet terugbetaald worden. Deze
punten gaan niet terug omdat de punten niet zichtbaar zijn, de waarde
van dergelijke punten niet kennen, geen passende beloningen kunnen
vinden tijdens de terugkoop, en geen proces om punten tussen
programma-operators te combineren om zinvolle beloningen te ontvangen. De VS is voor het eerst, met 16 miljard dollar, met het Verenigd Koninkrijk op 7,7 miljard dollar (5,7 miljard pond). Deze stagnerende niet-ingedeelde punten die de verkoop niet runnen, vormen enorme aansprakelijkheid voor deze bedrijven. Een universele oplossing die een wrijvingloze, veilige en traceerbare
manier biedt om deze punten te mobiliseren kan een enorme positieve
impact hebben op zowel merk als consument.
Hoe gevestigd zijn wij?
Codemojo
is een klantengroep bedrijf sinds 2015 met wereldwijde klanten,
waaronder marktonderzoekers zoals SkyScanner, OYO, BigBasket India. Momenteel
rijdt Codemojo het werelds eerste machine learning powered Rewards
Network dat de betrokkenheid, acquisitie en retentie van gebruikers
doorblijft, door constant en direct beloond. Vanaf nu verbindt het platform 100+ Brands en 2.000+ uitgevers (Apps
& Websites) op een platform dat miljoenen gebruikers wereldwijd
inzet en beloont.
Codemojo biedt ook aparte klantenbetrokkenheidskomponenten zoals
Referral, Loyalty, Gamification & Transaction Wallet, die
gemakkelijk geïntegreerd kunnen worden met bedrijven van alle groottes
over de hele wereld.
Onze visie
Wij
zijn van mening dat Rewards Network & ALLOY ruimte biedt voor een
veilige en grensloze aflossingservaring voor consumenten. Om
dergelijke oplossingen mogelijk te maken voor alle deelnemende merken,
uitgevers en consumenten met het maximale gemak, streven we ernaar om
Blockchain in de backend te verbinden en onze stakeholders een
gebruiksvriendelijke interface te bieden voor hun respectieve behoeften,
of het nu gaat om implementatie, configuratie , het uitvoeren van een transactie of voor auditdoeleinden.
ALLOY Token Sale
Project Beschrijving: Breng Consumenten, Merken en Uitgevers op een
enkele grootste Global Rewards Network, waardoor $ 360B ongewone
beloningpunten worden geactiveerd.
Beloningen Netwerk: Een Global Beloningscatalogus waarmee consumenten
hun verschillende beloningspunten kunnen koppelen, combineren en
herstellen.
Tokensymbool: ALLOY
Token Type: ERC20 Compliant - Ethereum Blockchain
Pre-ICO Startdatum: 15 oktober 2017 9PM Singapore Tijd (UTC + 8) / 3PM München Tijd / 9AM New York Time / 2PM London Time.
Pre-ICO Einddatum: 5 november 2017 9.00 uur Singapore Tijd (UTC + 8)
3.00 uur München Tijd / 9.00 uur New York Tijd / 2.00 uur Londen (3
weken vanaf de tokenverkoop aanvangsdatum)
ICO Startdatum: 25 november 2017 9PM Singapore Tijd (UTC + 8) / 3PM München Tijd / 9AM New York Time / 2PM London Time.
ICO Einddatum: 25 december 2017, 9PM Singapore Tijd (UTC + 8) / 3PM
München Tijd / 9AM New York Time / 2PM London Time (4 weken vanaf de
tokenverkoop aanvangsdatum)
1 ETH 575 ALLOY
Totaal ALLOY Tokens Generated 100,000,000
ALLOY Token Sale Bonus
Schema 1 (1) ETH geeft u 575 ALLOY tokens. Als bonus voor vroege vogels worden extra tokens aangeboden als bonus voor gebruikers die eerder plegen. Zie de onderstaande tabel voor het exacte bonusschema.
Tijd Periode: Token Bonus
Pre ICO: + 20%
ICO - Dag 1 tot Dag: 3 + 10%
ICO Day4 tot Day: 7 + 5%
ICO Day8 tot Dag: 14 + 2,5%
ICO - Finale 14 dagen: Geen Bonus
Links
Whitepaper
Official Website
Announcement
Facebook
Twitter
Telegram
Slack
0x08289cF66354969AaE72A0F9429DA54CB4c23B84
No comments:
Post a Comment