Thursday 23 November 2017

💢 MAVIN - Een op beloning gebaseerd influencer marketing-ecosysteem 💢

Mavin is een coinage gebaseerd op de woorden:
• Maven - een persoon met goede kennis of begrip van een onderwerp
• Influencer - iemand die de manier waarop mensen zich gedragen beïnvloedt of verandert
Visie
Mavin's visie is om een ​​wereldwijde marktmaker te worden, waar merken en bedrijven (marketeers) en nano- en micro-influencers (influencers) samenkomen.
De marketeers zullen profiteren door een uitgebreider publiek te bereiken met een hogere betrokkenheid. En de beïnvloeders worden door de marketeers betaald voor sommige van hun sociale media-vermeldingen, waardoor ze de mogelijkheid hebben om rechtstreeks deel te nemen aan de marketingbudgetten.
De marketinguitgaven worden niet alleen gedistribueerd aan bekende en beroemde beïnvloeders, maar ook aan gewone mensen. Omdat iedereen een beïnvloeder is.
Voor wie is Mavin?
INFLUENCER
Met Mavin zijn niet alleen de bekende en beroemde maar ook de gewone mensen waardevolle beïnvloeders voor marketeers. Ze kunnen deelnemen aan de marketingbudgetuitgaven door rechtstreeks betaald te worden voor vermeldingen op sociale media.
marketeer
Marketeers kunnen deelnemen aan Mavin om micro- en nano-influencers te bereiken, een publiek dat tot nu toe te heterogeen was om efficiënt te handelen. Een hogere betrokkenheid is een positief neveneffect van dit soort beïnvloeders.
HUMAN VERIFIER
Met het kwaliteitsverificatieraamwerk van Mavins kunnen mensen ook geld verdienen dat niet geïnteresseerd is in deelname als influencer. Door deel te nemen aan het verificatieproces helpen menselijke verificateurs het platform om hoge kwaliteitsnormen te garanderen.
Platform
Mavin is een gedecentraliseerd, op beloningen gebaseerd, wereldwijd influencer marketing ecosysteem op basis van blockchain dat digitale marketeers en agentschappen verbindt met micro- en nano-influencers op sociale media.
Door de samenvoeging van de marketingkracht van micro- en nano-influencers tot afzonderlijke campagnes, presteert Mavin beter dan de traditionele doeladvertentiemarkt door aanzienlijk hogere ROI en betrokkenheid. Tegelijkertijd verlaagt het de handlingkosten en reclame-uitgaven door blockchain-technologie, slimme contracten en microtransacties.
Ons kwaliteitsverificatieraamwerk maakt micro- en nano-targeting op een nieuw niveau mogelijk, terwijl het ook transparante KPI-metingen en storende snelheden biedt. Alle transacties worden afgehandeld via MVN-tokens, de interne valuta van het platform die het betalings-, belonings- en verificatiesysteem aanstuurt
Mavin marktpositionering
We hebben de beslissing genomen om de crowd niet te volgen en nog een blockchain-protocol uit te vinden, maar om een ​​product te maken voor het praktische massale gebruik van blockchain-technologie. Daarom hebben we ons product gepositioneerd als een blockchain-applicatie specifiek in de markt van marketingtechnologie (MarTech).
Het gebruik van de MVN-token ontsluit vele voordelen in vergelijking met conventionele toepassingen, zoals vertrouwen (slimme contracten) en flexibiliteit (microbetalingen). Het Mavin-platform is perfect ingebed in de huidige gedecentraliseerde wereld

Doelmarkt
Het Mavin-platform bouwt een brug tussen marketeers / agentschappen / merken en beïnvloeders. Beide combineren samen om een ​​marktomvang van enkele honderden miljoenen dollars te creëren:Mavin richt zich op de volgende services voor zijn doelklanten, waarvoor het platform transactiekosten in rekening brengt op basis van de totale marketinguitgaven.
voordelen
TOT 10X GOEDKOPER
De micro-betalingsstructuur van Mavins blockchain heeft het voordeel dat deze zeer kostenefficiënt is, vooral in vergelijking met traditionele betalingsgateways.
DIRECTE UITBETALING
Elke afzonderlijke platformgebruiker zal onmiddellijk worden beloond. Er is geen minimaal bedrag vereist voordat een uitbetaling kan worden geactiveerd en er is geen andere beperking om geld te verdienen met zijn werk.
KWALITEITSVERIFICATIE KADER
Mavin combineert kunstmatige intelligentie met menselijke verificatie om ervoor te zorgen dat sociale media van hoge kwaliteit relevante inhoud vermelden om uiteindelijk wederzijds voordelige relaties tot stand te brengen.
GLOBALE INVLOED MARKTZAAK
Hoewel begonnen met de eisen van een vrij klein en breed gediversifieerd doelpubliek, is Mavin goed voorbereid op toekomstige groei, dankzij zijn wereldwijde en zeer schaalbare platform.Instagram
Aangezien Instagram ons eerste implementatieplatform zal zijn, is een overzicht van de groei relevant. Instagram is er om te blijven en zolang sociale media een vindbare plaats blijven voor beïnvloeders om effectief en gemakkelijk aantrekkelijke inhoud te creëren en te delen, zal de Instagram-markt voor influencers blijven groeien en evolueren.
Instagram is sinds 2011 een van de snelstgroeiende sociale-mediaplatforms. Alleen al de afgelopen zes maanden heeft het meer dan 100 miljoen gebruikers toegevoegd en de groei vertoont geen tekenen van vertraging. Met meer dan 700 miljoen wereldwijde gebruikers (waarvan 80% afkomstig is van buiten de VS en 400 miljoen van hen elke dag controleren op Instagram), is Instagram een ​​van de meest vergaande en zeer betrokken sociale medianetwerken die tegenwoordig bestaan. Het is ook een van de grootste spelers in de ontluikende influencer marketing industrie geworden.
In april 2017 passeerde Instagram het 700 miljoen maandelijkse aantal actieve gebruikers en zag een dagelijks gerapporteerde actieve gebruikersbasis van 200 miljoen gebruikers alleen voor Instagram Stories.
Volgens nieuw onderzoek blokkeren ongeveer 615 miljoen apparaten nu advertenties over de hele wereld, en meer en meer mensen implementeren adblocking-software op hun telefoon. De cijfers, gepubliceerd in een nieuw rapport van PageFair, vertegenwoordigen jaar-op-jaar wereldwijde groei van 30%. Uit het rapport bleek dat het gebruik van mobiele adblock groeide met 108 miljoen en in totaal 380 miljoen actieve apparaten bereikte. Ondanks een afname in het gebruik van desktop- en laptopcomputers, groeide het adblock-gebruik op deze apparaten met 34 miljoen tot 236 miljoen actieve apparaten
Campagne-producten
Het Mavin-platform begint met vier kerncampagne-producten die een marketeer kan plaatsen binnen het Mavin-platform. In hun dashboard zien influencers alleen de campagnes waaraan ze kunnen deelnemen op basis van de filtercriteria die de marketeer heeft ingesteld. In het belang van kwaliteit hebben we beïnvloedingspunten geïntroduceerd - een intern beloningssysteem dat ons helpt de status van de beïnvloeder en de kwaliteit van hun berichten te besturen, te onderwijzen, te verifiëren, te rangschikken en kwalificeren.
Een influencer die geïnteresseerd is in een van de aangeboden campagnes, moet zijn interesse via 'betaling' verifiëren voor zijn deelname met influencer-punten uit zijn inventaris. Later in het proces, 'verdient' de influencer deze punten door levering van de geboekte campagne. Aan het einde van deze pijplijn kan de influencer zijn verdiende punten (via MVN-tokens) inwisselen voor ETH of contant.

 

No comments:

Post a Comment